Wanneer krijg ik mijn bestelling?

De afgelopen maanden is het steeds drukker geworden bij de bezorgdiensten. Wij pakken alle bestellingen vaak dezelfde dag nog in, door de drukte duurt levering momenteel ongeveer 1-2 werkdagen.

Vanaf €39,- wordt jouw zak hondenvoer gratis thuisbezorgd.

Je ontvangt een track & trace

Zodra jouw pakket bij ons is ingepakt, is het pakket ‘aangemeld’ bij PostNL en wordt er een track & trace aangemaakt. Alle ingepakte pakketten worden aan het eind van elke dag door PostNL met één of meerdere vrachtwagens bij ons opgehaald.

Vanaf het moment dat de track & trace is aangemaakt, zie je hier ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL’ staan. Wij merken dat dit voor veel verwarring zorgt bij onze klanten, omdat het dan lijkt of jouw bestelling nog niet door ons is meegegeven aan PostNL. Wij kunnen je ervan verzekeren dat dit wel zo is! Er blijft niets bij ons aan het eind van de dag niets staan, daar is – zeker op dit moment – ook geen ruimte voor.

Tot het moment dat het pakket bij PostNL is ingescand, zal de melding ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL’ te zien zijn op de track & trace-pagina, vaak ook met een automatisch berekende dag en tijd van levering.

Zodra het pakket is ingescand bij PostNL, verandert de track & trace-status en zal er een nieuwe verwachtte leverdatum en -tijd te zien zijn.

Let op; ook dit is nog steeds een schatting! Na het inscannen van het pakket kan er nog steeds vertraging ontstaan in het bezorgproces.

Je ontvangt ook een Track&Trace-email van PostNL waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over jouw levering, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL: http://www.postnl.nl/klantenservice/

Let op: onze klantenservicemedewerkers kunnen je niet helpen in relatie tot vragen over leveringsstatus. Je zult altijd worden doorverwezen naar PostNL voor al jouw vragen.

Bezorgproblemen

Is jouw pakket bij een afhaalpunt afgeleverd dan vinden wij dat heel erg vervelend. Wij kunnen dit echter niet beïnvloeden en raden je aan een klacht in te dienen bij PostNL mocht je dit een probleem vinden.

Kapot aangekomen?

Als de bezorger er nog is dan raden wij je aan het pakket te weigeren. Is de bezorger er niet meer, neem dan contact op met PostNL om een klacht in te dienen. Alle leveringen die wij verzenden zitten stevig verpakt in bijna onverwoestbare verpakkingen. Neem daarna even contact met ons op om te kijken wat wij voor je zouden kunnen doen.

Is het pakket helemaal niet aangekomen?

Bekijk dan de track & trace-link. Is er iets vreemd met het pakket aan de hand neem dan contact met ons op om te kijken of wij iets kunnen doen om de levering te verspoedigen.